Teknik Servis Talep Formu

Teknik Servis Hizmet Sartlari

  • Teknik Servis hafta içi 09:30-12:30 ve 13:30-18:00 saatleri arasinda hizmet vermektedir. Resmi tatil ve bayramlarda servis verilmemektedir.
  • Kesin servis tutari servis sonunda belirlenir. 
  • Garanti disi arizali ürünlerin degisimi veya ariza giderilmesi, müsteri onayindan sonra ödeme makbuzunun/resmi onayin tarafimiza iletilmesi ile yapilir. Arizali cihaz tamir süreci, tamir öncesi fiyat teklifimizin onaylanarak, tarafimiza fakslamasindan sonra gerçeklesir. Onay sürecinden dolayi kaynaklanabilecek gecikmelerin sorumlulugu müsteriye aittir.
  • Teknik Servisin onaylanmadigi durumlarda Ariza Tespit Bedeli tahsil edilir.
  • Kargo ve paketleme islemlerinden tamamen müsteri sorumludur. Özel sözlesme yok ise nakliye ücreti müsterinin sorumlulugundadir.
  • Arizali ürünün onarimi veya degisimi sirasinda, cihaz ayarlari ya da kayitlar gibi bilgiler, onarim sirasinda çikabilecek teknik aksakliklar vb. nedenler ile bir daha geri gelmeyecek sekilde silinebilir. Bilgilerin kopyasini bulundurma sorumlulugu kullaniciya ait olup, bu tip bilgilerin silinmesi halinde meydana gelebilecek olumsuz durumlardan firmamiz sorumlu degildir.
  • Teknik servise birakilan/gönderilen ürünlerin 90 Takvim Günü içerisinde teslim alinmasi gerekmektedir. Zamaninda teslim alinmayan ürünlerden teknik servis sorumlu degildir.
  • Ürün teslimi “Teknik Servis Formu” ile yapilir. 
  • Fiyatlarimiza K.D.V. dahil degildir. 
  • Yerinde Servis Hizmetlerinde, personelin bekletilmesi isçilik/saat ücreti olarak faturaya yansitilir.

VegaGroup Uzak Destek bağlantı programını indirmek için tıklayın.

 

 

 

Not : * Alanları Girmek Zorunludur.

Copyright 2012 Vega Group Tüm Hakkı Saklıdır.